שאלתם? אנחנו עונים

למי מתאים להיות מעצב/ת גרפי/ת?

למי מתאים להיות מעצב/ת גרפי/ת?

לימודי עיצוב גרפי מכשירים את בוגריהם ‘לתקשר’ עם הזולת דרך אמצעים ויזואליים. אין זה מקרי שהתחום עטה על עצמו את השם תקשורת חזותית, שכן שירותיהם העיקריים של המעצבים, הם לסייע לעסקים וחברות להעביר מסרים שיווקיים שיקלעו במדויק לקהל היעד.

מדי שנה מאות תלמידים ותלמידות נרשמים אל המכללות השונות ללימודי עיצוב, וזאת כדי לרכוש את המידע התיאורטי והפרקטי הנדרש בכדי להשתלב בהצלחה בשוק העבודה.

כמו בכל תחום לימודי, טבעי שכאשר נתעניין בלימודים מסוימים, נתלבט לגביהם ונשקול מה הן האפשרויות העומדות בפנינו.

על-כן, במאמר הבא נבקש באופן מפורט מעט יותר על מאפיינים מסוימים, כישורים ונקודות מחשבה שיכולים בהחלט לפסוק שאתם מתאימים למסלול זה לקראת שנת הלימודים הרבה.

דמיון מפותח

זו לא חייבת להיות נטייה אוטומטית לצייר דבר מה; אפילו אם אתם מוצאים את עצמכם שוקעים אל תוך סיפורים ועלילות שונות שאתם מספרים לעצמכם, יש בכך כדי להעיד על הדמיון המפותח הרב שלכם.

דמיון מפותח הוא חלק בלתי נפרד מן היצירה, וכל שכן מעולמם של המעצבים הגרפיים.

זכרו שעליכם פעמים רבות להמציא רעיון חדש יש מאין, ולהביא למיתוג מסוים, לתחושה מסוימת אצל הלקוחות. יצירת אלמנטים שיהיו מזוהים עם בית העסק ושיאפיינו אותו.

יש לכם את זה? אתם כבר בחצי הזה להיות מעצבים.

זיקה למחשבים

בעיצוב גרפי, יכולות אמנותיות מקבלות פנים נוספות והפעם בפן הטכנולוגי.

אין כל צורך בהיכרות מוקדמת עם תוכנות מתקדמות, אך כן חשוב לבוא עם גישה פתוחה ללימודי תוכנות גרפיות עם מגוון עשיר מאוד של פונקציות ויכולות.

בין היתר, לומדים במסגרתם של קורסי העיצוב, תוכנות דוגמת: פוטושופ לעיבוד דיגיטלי של תמונות, אילוסטרייטור לאיור ויצירת עצמים ויזואליים, אינדיזיין לעימוד ועיצוב ספרים ועוד.

תקשורת בין-אישית גבוהה

אתם וודאי שואלים את עצמכם מדוע שתזדקקו מלכתחילה לתקשורת בין אישית גבוהה כאשר אתם לרוב תהיו ישובים אל מול המחשב.

מעצבים גרפיים רבים, ובעיקר עצמאיים אשר מנהלים את הפרויקט לבדם, נדרשים להבין את הלקוחות שלהם, לצלול יחד איתם אל הדמיון של העסק.

שלב זה נקרא בשפה המקצועית איפיון, והמטרה שלו היא לאפיין את הצרכים של העסק, הלקוחות הפוטנציאליים, השירותים שהוא נותן והאווירה שהוא רוצה להשרות.

רצון ללמוד

ולא, אנחנו לא מתכוונים לרצון ללמוד במהלך הקורס.

בתחומי העיצוב והגרפיקה, הכל דינמי נורא, ניתן למצוא זרמים חדשים שהופכים לפופולריים ושגורים.

וודאי שאם תסתכלו על עיצובו של אתר אינטרנט וותיק, תוכלו לשים את האצבע על מגוון רחב של הבדלים אל מול אתרים חדשים.

וודאי שאם תסתכלו על לוגו של חברה מלפני מספר עשורים, תוכלו להצביע על הבדלים מהותיים באשר לאיך שהלוגו נראה בעת שלנו.

אם יש לכם את הרצון להיות עם האצבע על הדופק ולהתעדכן, הרי שזהו מאפיין חשוב שיהפוך אתכם למעצבים גרפיים מוכשרים ואיכותיים.

כישרון טבעי

את הקריטריון האחרון שמרנו לסוף כיוון שהוא איננו מחדש לאיש, אך ייתכן ועדיין תצטרכו לשמוע את החיזוק הזה.

אתם משרבטים ציורים נפלאים שכולם אוהבים? היד שלכם על העיפרון קלה ומייצרת נפלאות? אל תתנו לכישרון הזה לחמוק מקדמת הבמה.

במסגרת קורס עיצוב גרפי, תלמדו כיצד להפוך את הכישרון שלכם ליכולת מקצועית שתעניק ללקוחות רבים שירות נפלא, יפהפה ואסתטי.

כתבה זו נכתבה בשיתוף עם מכללת אימג’ למקצועות העיצוב בירושלים.

מכללת אימג’ הינה מכללה מקצועית לנשים מן המגזר החרדי והדתי, ומציעה מגוון מסלולי לימוד לרבות: איור דיגיטלי, עיצוב גרפי, צילום, עריכת וידאו ואיפיון ובניית אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ