שאלתם? אנחנו עונים

למה מומלץ להיערך בעריכת יום הולדת בטבע?

למה מומלץ להיערך בעריכת יום הולדת בטבע?

עורכים מסיבה בחיק הטבע לילדיכם? מן הצד האחד, נשמע כמו תכנון קליל לחלוטין, ומן הצד השני, וודאי שישנו צ’ק ליסט שיעזור לכם להיערך מבעוד מועד, ולהבטיח לעצמכם וילדיכם חוויה בלתי נשכחת.

ימי הולדת הנערכים בפארקים, הם עניין די שבשגרה. די בכך שנבקר בפארק מוריק בשבתות כדי שנפגוש באי אלו משפחות שעורכות לילדיהן ימי הולדת חגיגיים ומהנים עם בני משפחה וחברים.

אך בדיוק כמו שבכל אירוע, נרצה להיערך אליו באופן מדויק ומכוון, כך גם כאן מומלץ לערוך רשימה מקדימה, וזאת כדי להבטיח חגיגה נפלאה.

האם מותר לחגוג בפארק?

ואם כן, האם ישנן אי אלו הנחיות או אם ישנם איסורים שיש לקחת בחשבון?

ישנם פארקים לשם הדוגמה, דוגמת פארק רעננה, ובהם לא ניתן להקים מנגל. לכן, חשוב לבדוק היטב את המקום שבו אנו רוצים לערוך את יום ההולדת לילדים.

כמו כן, ישנן שמורות טבע שבהן אמנם מותר לערוך פיקניק, אולם גם בהן ישנם איסורים שונים הנובעים מן השמירה על הצומח, או שמירה על החי.  כך למשל, ישנן שמורות טבע בהן לא ניתן לערוך אירועים עם רדת החושך, וזאת כיוון שהאור פוגע בתפקודן של החיות.

הפעלות לילדים

כיום ניתן למצוא מגוון של הפעלות שונות אותן ניתן לערוך לילדים דוגמת פעילויות ספורט לילדים עם מתקנים והפעלות תחרותיות, הפעלות עם ליצן או מפעיל לילדים עם הצגה ועוד.

מומלץ לערוך סקר שוק, וגם לבחון האם ההפעלה אכן יכולה להתקיים באותו המקום.

כך למשל, בשמורת טבע, לשם הדוגמה ביער בן שמן, אין מתאפשר לערוך פעילות ספורטיבית. לעומת זאת, בפארק הירקון עם מדשאות רחבות ידיים, בהחלט ניתן לבצע שפע של פעילויות עם מרחבים ודשא.

אוכל וציוד

בין אם מדובר באוכל שנביא עמנו, או השולחנות או שלל הציוד הנוסף – חשוב להיערך מבעוד מועד ולא להמתין עם הדבר עד לרגע האחרון.

חשוב גם שנבדוק האם ניתן לשנע את כל הציוד המדובר. כך למשל, בשמורות טבע בהן הגישה קשה יותר, או החניה מרוחקת מן האזור שבו עורכים את הפיקניק, הרי ששלב ההיערכות הראשוני יכול בהחלט להעיב על התכניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ