שאלתם? אנחנו עונים

איך לבחור מתנה לעובדים?

איך לבחור מתנה לעובדים?

הבחירה במתנה לעובדים עשויה פעמים רבות להתברר כאתגר קשה לפיצוח. אנו מצד אחד רוצי להרשים ולהעניק את התחושה המשפחתית בהשתייכותם לארגון או לבית העסק, ומן הצד השני, עלינו גם למצוא את האיזון הנכון בין מתנה יוקרתית לבין יכולות תקציביות.

מעסיקים ומעסיקות רבים מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלה זו, ומחפשים אחר הכוונות שונות, כאלו שיאפשרו למצוא את הפתרון המדויק, במינימום זמן ומבלי להידרש להוצאה כספית כבדה מדי.

למתנה לעובדים יש ציין, ישנה תרומה משמעותית לבית העסק:

  • חיזוק הקשר עם העובדים – מתנה ולו הפשוטה ביותר, יכולה לאותת לעובדים שיש מי שרואה אותם, שחושב עליהם. זוהי דרך נפלאה לחזק את הקשר שבין המעסיק או המעסיקה לעובדים, או בין ארגון רחב ידיים לבין מאות עובדיו השונים.
  • יצירת גאוות יחידה – וודאי שכל עובד ועובדת יתגאה להשתייך לארגון ובו מפנקים את העובדים עם שלל מתנות יוקרתיות ונהדרות.
 
אם כך כיצד מוצאים את הנוסחה הנכונה?

לחשוב פשוט

בחיפושכם אחר המתנה האידיאלית, אל תנסו להסתבך יתר על המידה, אל תנסו ללכת למחוזות מורכבים יתר על המידה. נסו לשמור על הכל בצורה פשוטה הרבה יותר.

אינכם מכירים כל עובד ועובדת באופן אישי, ולכן הבחירה במתנה כללית אשר יכולה להתאים לכולם ולכולן, תיחשב לפתרון הטוב ביותר.

בדיוק כמו ששיר קליט וטוב מורכב ממספר צלילים שחוזרים על עצמם בפשטות, כך מתנה פשוטה היא קלטה הרבה יותר.

שילובים שילובים

וכאשר אנחנו אומרים שילובים, אנו מכוונים למארזי מתנה מפנקים ומיוחדים.

מארזי מתנה מעניקים את הפתרון האידיאלי ביותר, תוך שהם מאפשרים לנו לבחור מבין מגוון רחב של מתנות שונות אשר יחדיו יוצרות מיצג מרהיב ויפהפה לעין.

אלו יכולים להיות מארזים המשלבים שלל דברי מתיקה שונים עם יין משובח, או מארזי גבינות שכיף לקבל או פשוט מארזים המשלבים שפע של דברם שונים אשר בהרמוניה מושלמת מהווים מתנה שאין שנייה לה.

נראות היא שם המשחק

בסופו של יום, כאשר הנראות משווקת נימה יוקרתית, הרי שהרושם הראשוני הוא זה שמכתיב את התוצאה.

בבחירתכם במתנה לעובדים, הרי שחשוב לנסות ולבחון אלו מתנות מגיעות בעיצובים יוקרתיים ומפנקים, וזאת מבלי שהן מצריכות להידרש לתקציבים גדולים יתר על המידה.

וודאי ניחשתם נכונה, ומארזי מתנה הם אפשרות נהדרת, כאשר הם מגיעים בשלל עיצובים עם נימה יוקרתית ואלגנטית, או נימה קלילה וצבעונית המשרה שמחה.

את המארזים השווים והמשתלמים ביותר, תוכלו למצוא באתר שוגליז בוטיק המתנות של ישראל. מגוון עשיר של מארזים לבחירה המתאימים לנשים ולגברים, לנוער וילדים.

את המארזים ניתן להזמין במשלוח אקספרס מעכשיו לעכשיו עד השעה 12:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ