שאלתם? אנחנו עונים

האם בלונים זו אומנות?

האם בלונים זו אומנות?

מירב שמעה על המושג אמנות בלונים, ומבקשת להכירה לעומק.

מירב מספרת לנו שלאחרונה החלה לארגן את אירוע הבריתה של בתה הראשונה. במסגרת הפגישה שלה עם מארגני האירוע היא נוכחה לגלות שמציעים לה מגוון חבילות וביניהן גם כזו שכוללת בתוכה את הפעלותיו של אמן בלונים.

היא מעולם לא שמעה על המושג קודם לכן, ומבקש להבין כיצד ואיך באה לידי ביטוי האמנות באמצעות בלונים.

מגוון רחב של אירועים

את אמני הבלונים תוכלו למצוא במגוון רחב של אירועים. למעשה, ישנם אירועים רבים בהם לא תפגשו כלל באמני הבלונים כי אם ביצירות שלהם. כך לדוגמה בחגיגות יום הולדת באולמות אירועים, מסעדות או לופטים, תוכלו למצוא סידורי בלונים הכל פרי ידם של האמנים. בלונים לימי הולדת הם דוגמה אחת, אך ניתן גם למצוא את עבודתם של אמני בלונים באירועים נוספים דוגמת כנסים, אירועים עסקיים או אירועי מכירה לצורך מיתוג וייצוג הולם לעסק, ארגון או עמותה שלקחו חלק בתכנון האירוע.

הבלונים כחומר ביד היוצר

אמן הבלונים למעשה עושה שימוש בבלונים כאילו והיו חימר או צבע. בדיוק כמו שחימר יוצר את הפסל, ובדיוק כמו ששוזר פרחים יוצר זר באמצעות פרח אחר פרח, כך אמני הבלונים יוצרים צורות מרהיבות ביופיין וכל זאת באמצעות שימוש בבלון אחר בלון.

ניתן יצור אותיות שלמות, מיצגים וצורות מרהיבות, וניתן גם ליצור צורות מבלונים בודדים דוגמת צורות של חיות, כתרים ושלל מיני מיצגים מרהיבים.

רוצים לדעת עד כמה אמני הבלונים מקוריים? ישנן אפילו תחפושות שלמות שעשויות כולן ככולן – וודאי לא טעיתם – מבלונים.

כמיצג או כהפעלה

אמנים הם במקום מסוים גם אנשי בידור. ובדיוק כמו שנגן רחוב מבדר את העוברים והשבים ובדיוק כמו שמופע רחוב מטרתו היא ללכוד את תשומת לבו של הקהל ואפילו לשבות את לבו, כך אמני בלונים גם לוקחים חלק בביצוע יצירות LIVE מול המוזמנים.

נתן לראות זאת בעיקר באירועים דוגמת בריתות או בר ובת מצוות שבהן אמני הבלונים מסתובבים בין הקהל ויוצרים מיני צורות שונות. אמני הבלונים הפכו גם לאטרקציה פופולרית למדי בחתונות ובהן הם יוצרים כתרים ומסכות ומחלקים אותם בין החוגגים והחוגגות.

לסיכום

בלונים הם ללא ספק מיצג אמנותי מרהיב ביופיו. ואלו שעושים בבלונים כאוות נפשם ויוצרים צורות ומיצגים מפתיעים הם ללא ספק אנשי מקצוע הראויים להחזיק בתיאור אמנים.

מאחלים לך המון מזל טוב, שמחה ונחת מהילדה

צוות All Answers

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ