שאלתם? אנחנו עונים

האם ניתן להשתלב בהייטק ללא רקע קודם?

האם ניתן להשתלב בהייטק ללא רקע קודם?

בעוד שבעבר היה נהוג לראות בכניסה לעולמות ההייטק ככזאת השמורה אך ורק לבוגרי היחידות הטכנולוגיות או בוגרי התארים במדעי המחשב והנדסת התוכנה, הרי שכיום שוק העבודה משווע לאנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים המחזיקים בהכשרות פרטניות שונות.

אם נחשוב על כך לרגע, הרי שהמקצועות הטכנולוגיים התרחבו פלאים במרוצת השנים, וגם מעצבים גרפיים כיום לוקחים חלק בלתי נפרד בבנייתן של אפליקציות לניידים. חברות, מוסדות ושלל בתי עסק שונים בתחומי האינטרנט, אבטחת המידע והתכנות תרים במרץ במטרה למצוא אנשי מקצוע לאיושן של משרות חשובות ונחשקות.

על הצרכים הללו של שוק העבודה, מכללות טכנולוגיות הוקמו ונועדו לענות כאשר הן מציעות מנעד רחב ועשיר של מסלולים מקצועיים להכשרות שונות ומבוקשות.

ענף ה-QA

כל תוכנה, כל יישום, כל מערכת איננה יוצאת אל השוק זאת לפני שהיא עברה תחת עיניהם הבוחנות של אנשי ה-QA.

מדובר באחד מן התפקידים המבוקשים והפופולריים ביותר בקרב חברות תוכנה ואינטרנט, כאשר דרך אמצעים ידניים ואוטומטיים, בוחנים אנשי ה-QA את טיבו של המוצר בטרם צאתו אל הקהל הצרכני.

כל טעות, כל חוויית משתמש שאיננה הולמת את המאמצים שהושקעו בממשק, מוחזרת חזרה אל המתכנתים יחד עם דו”ח מפורט ומלא.

במסגרת קורס QA, לומדים המשתתפים והמשתתפות כיצד לבצע את הבדיקות הנדרשות וכיצד לקדם כל מערכת העוברת תחת ידיהם אל רמת מוצר מוגמר.

לימודי סייבר

חשיבותה של לוחמת הסייבר בהחלט ניכרת במחוזותינו, כאשר מדי יום ויום, ישראל נמצאת תחת מתקפות הנערכות על-ידי גורמים זדוניים שונים.

לעתים אלו הם האקרים הפועלים באופן עצמאי לחלוטין, ולעתים מערכי האקינג אשר פועלים בתמיכתן של מדינות העוינות את ישראל.

במסגרתם של לימודי סייבר, רוכשים המשתתפים והמשתתפות ידע מעמיק ביצירת מערך אבטחתי מלא להגנה על המידע הקיים ברשת, ולמניעת פריצתו.

מדובר באחת מתכניות הלימוד המבוקשות ביותר, וזאת לאור הביקוש הבלתי פוסק ללוחמי סייבר מיומנים אשר יעמדו בחזית הטכנולוגית אל מול גורמים חיצוניים עוינים.

קורס פייתון

מדובר בשפה ורסטילית, קלה מאוד ומבוקשת על-ידי מתכנתים רבים.

שפת הפייתון נהנית מרזומה של שפה קלה, ואין מדובר במקריות בלבד. בעוד שפקודת קוד בשפה אחרת יכולה להתבצע עם כתיבתן של 10 שורות קוד, הרי ששפת הפייתון יכולה לבצע את אותה הפקודה בדוק עם 4 שורות קוד.

שפה זו זוכה לפופולריות בקרב בוני אתרים, וכן גם בקרבם של האקרם ולוחמי סייבר. 

במסגרת הקורס, לומדים המשתתפים כיצד לבנות אתרים עם שפה זו הנחשבת לטכנולוגיית WEB שהולכת וצוברת תאוצה, רוכשים ידע מקיף בעקרונות התכנות באמצעותה ועוד.

זהו נחשב כיום לאחד מקורסי התכנות המובילים והפופולריים ביותר בשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ