שאלתם? אנחנו עונים

כיצד מקימים מעבדה?

כיצד מקימים מעבדה?

הקמתה של מעבדה מחייבת עמידה בשורה של תקנים ותחיקות הנועדו למען הבטחת בטיחותם של העובדים וכן של הציבור. הרגולטור חוקק שורה של תקנות הנבדקות בקפידה על-ידי גוף האמון על כך מטעם משרד הבריאות. רק לאחר מתן האישורים הנדרשים, ניתן לתפעל את המעבדה באופן שוטף.

ליווי להקמת מעבדה

כיום ניתן למצוא מספר חברות המספקות שירותי תכנון, אפיון, ייצור והתקנה של הציוד הנדרש וזאת בהתאם לצורכי הלקוחות ובכפוף לדרישה והתאמה אישיים.

חברת ש.ל מורן בע”מ היושבת בירושלים, מעניקה שורה של פתרונות רוחביים עבור כלל לקוחותיה ועד לירידה אל הפרטים הקטנים ביותר.

לצד מוצרים שוטפים ושגורים הנדרשים לתפעולן של מעבדות, מומחיותה של החברה טמונה גם ביכולתה ונסיונה המקצועיים לספק מכשור וציוד שאינם נחשבים לציוד מדף.

מכשור טיילור מייד המעניק מענה מלא ופרטני עבור התהליך המעבדתי הנדרש.

עמידה בתקנות הנדרשות

לצד שירותיה של ש.ל מורן, ישנן חברות המספקות שירות לבדיקת תקינותה של המעבדה ולווידוא כי היא אכן עומדת בכל הדרישות והתקנות הנדרשות במדינת ישראל.

חשוב לדעת, כי כל פרט ולו הקטן ביותר אשר יעמיד בספק את תקינותה של המעבדה, עלול יהיה להוביל לשלילת הרישיון של בית העסק.

מעבדות אשר מוגדרות כרפואיות ושנדרשות לתקנות הקפדניות ביותר הינן מעבדות לצורכי ייצור ותחזוקה של מכשור רפואי, מעבדות לצורכי ביצוען של בדיקות רפואיות, מעבדות לצורכי תעשיית המזון, מעבדות לצורכי תעשיית התרופות ומעבדות לבדיקה וניטור אחר מדדי איכות הסביבה.

ש.ל מורן - הבחירה שלכם להקמת מעבדה

חברת ש.ל מורן מעניקה מגוון רחב של פתרונות מעבדתיים מתקדמים.

החברה מלווה את לקוחותיה החל משלב האפיון הראשוני והבנת התהליכים המעבדתיים הנדרשים, דרך ייבוא, שיווק והפצת הציוד ועד להתקנתו ומתן שירות טכני לתחזוקה שוטפת.

באתר ש.ל מורן ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי מדף נפוצים לרבות אינקובטורים, וורטקסים, אמבטי חימום וקירור, צנטריפוגות ועוד.

כמו כן, החברה מספקת פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית למען לקוחותיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ