שאלתם? אנחנו עונים

כיצד לבחור מסור עצים איכותי?

כיצד לבחור מסור עצים איכותי?

כמו מוצרים רבים אחרים, מספיק שנעלעל מעט ברשת האינטרנט כדי שנמצא מגוון עשיר ורחב של דגמי מסורים לעצים; חלק מן הדגמים מיועדים עבור השוק הפרטי ולצרכים אישיים כגון טיפוח הגינה או טיפוח תחביב אישי, וחלקם מיועדים בעיקר עבור הקהל המקצועי אשר מבקש לצוות אליו את הציוד הטוב ביותר, עבור תוצאות טובות, חיתוך מהיר ועבודה יעילה.

כיצד בוחרים נכון? ומה הם הדגשים העיקריים? להלן מספר דגשים שכדאי להכיר בבחירתו של מסור לעצים, ושיעזרו לכם לערוך את תהליך הרכישה באופן שממקד אותו לצרכים שלכם.

העולם עובר לחשמל

אין זה סוד כי מכשירים המבוססים על דלקים, מזהמים את הסביבה ורק מרעים את המצב שבין כה וכה איננו יודע שנים טובות, כל שכן בעת האחרונה.

בדומה לשוק המכוניות הפרטיות שאט אט הופך יותר ויותר לחשמלי, כך גם ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של דגמי מסורים חשמליים המשווקים על-ידי חברות כגון אגו פאוור הנחשבת למובילה בשוק, ועוד שורה של שמות נוספים.

מסורים חשמליים מאפשרים ליהנות מאותה איכות החיתוך, ומבלי להידרש להוצאות גבוהות של דלק ומילוי הדלקים במסור.

בדומה לשוק המסורים מבוססי הדלק, גם כאן ניתן למצוא דגמים המותאמים לקהל הפרטי ולצרכים פרטיים, ועד למסורים המיועדים לשוק המקצועי.

נוחיות המסור

היבט נוסף המשפיע על מחיריהם של המסורים ניכר בנוחיותו של המסור עצמו.

ארגונומיה היא תהליך של חקר הנדסת האנוש, ומטרתו היא לייעל את הנוחיות של כל מוצר ומוצר כך שיאפשר שימוש נוח ויעיל, וגם ימנע את היתכנותם של כאבים ופציעות כתוצאה ממנח גוף לא נכון.

המסורים המתקדמים, הן בשימוש פרטי והן בשימוש מקצועי, ואשר מוצעים במחירים מעט גבוהים יותר ממקביליהם, מאפשרים נוחיות מרבית ויכולת להחזיק את המסור באופן יציב ונכון.

לצד העובדה שמדובר בנוחות שלנו, הרי שגם מדובר בבטיחות במהלך העבודה.

תדירות השימוש במסור

לתדירות השימוש שבמסור ישנה השפעה אף היא שכדאי לקחת בחשבון.

בין אם אתם בוחרים במסור חשמלי ובין אם אתם בוחרים במסור המבוסס על דלק, הרי שחשוב לבדוק את משך הפעילות שלו.

מסורים חשמליים לשם הדוגמה, אשר מיועדים לשימוש הביתי, מאפשרים חיבור עם כבל חשמל מאריך. במקרה שכזה ניתן להשתמש במסור בכל עת ועת, אם כי מדובר באלמנט שגם משפיע מעט על הנוחיות.

מסורים חשמליים רגילים לרוב יחזיקו 2-3 שעות בממוצע, ולכן ככל שמשתמשים במסור לצרכים מקצועיים יותר ומטבע הדברים שגם ממושכים יותר, הרי שחשוב להסתמך במסור איכותי עם משך חיי סוללה ארוך מהממוצע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שחבל להחמיץ